Θα μείνετε με ανοιχτό το στόμα γιατί όχι μόνο θα δείτε πως η διαφήμιση επηρεάζει...γονιδιακά μια γυναίκα, αλλά και γιατί δεν μπορεί να αντισταθεί μια γυναίκα σε ένα προϊόν που διαφημίζεται...
Η έρευνα έγινε με ένα αποσμητικό που διαφημιζόταν. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι παρά το γεγονός πως 3 στις 4 γυναίκες δεν παρήγαγαν οσμές από τη μασχάλη τους εξαιτίας της έλλειψης ενός γονιδίου που προκαλεί οσμή στη μασχάλη, οι ίδιες αυτές γυναίκες, αγόραζαν αποσμητικό για τη μασχάλη τους για να μην μυρίζουν.
Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ με επικεφαλής τον καθηγητή γενετικής επιδημιολογίας Ίαν Ντέι διαπίστωσαν ύστερα από έρευνα σε περισσότερες από 7000 γυναίκες, ότι η κοινωνική μίμηση μαζί με την διαφήμιση παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να επηρεάζουν τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν προϊόντα, που στην πραγματικότητα δεν τα χρειάζονται.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό δερματολογίας "Journal of Investigative Dermatology". Σε αυτή διαπιστώθηκε ότι το 2% των γυναικών στην Ευρώπη, φέρουν μια σπάνια παραλλαγή ενός συγκεκριμένου γονιδίου (ABCC11), εξαιτίας του οποίου η μασχάλη τους δεν εκλύει δυσάρεστη οσμή. Η διαπίστωση των ερευνητών ήταν ότι το 78% των γυναικών που χρησιμοπιούν αποσμητικό, απλά δεν το χρειάζονται γιατί δεν βγάζουν καμία μυρωδιά. Απλά μιμούνται και ακολουθούν τα κοινωνικο- πολιτισμικά πρότυπα.
«Οι άνθρωποι αυτοί χαλάνε τα χρήματά τους και εκθέτουν το δέρμα τους σε κάτι που μπορεί να μην τους κάνει καλό σε μερικές περιπτώσεις. Αυτό δείχνει ότι κυκλοφορούν πολλοί κομφορμιστές γύρω μας!», είπε χαρακτηριστικά ο βρετανός επικεφαλής της έρευνας και συνέχισε ότι αυτό είναι ένα φαινόμενο του δυτικού κόσμου, ο μιμητισμός δηλαδή, αφού στην Νοτιο ανατολική Ασία όπου οι γυναίκες (οι περισσότερες) δεν έχουν το γονίδιο ABCC11, δεν χρειάζονται αποσμητικό, και δεν το χρησιμοποιούν.
Η έρευνα έγινε με ένα αποσμητικό που διαφημιζόταν. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι παρά το γεγονός πως 3 στις 4 γυναίκες δεν παρήγαγαν οσμές από τη μασχάλη τους εξαιτίας της έλλειψης ενός γονιδίου που προκαλεί οσμή στη μασχάλη, οι ίδιες αυτές γυναίκες, αγόραζαν αποσμητικό για τη μασχάλη τους για να μην μυρίζουν.
Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ με επικεφαλής τον καθηγητή γενετικής επιδημιολογίας Ίαν Ντέι διαπίστωσαν ύστερα από έρευνα σε περισσότερες από 7000 γυναίκες, ότι η κοινωνική μίμηση μαζί με την διαφήμιση παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να επηρεάζουν τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν προϊόντα, που στην πραγματικότητα δεν τα χρειάζονται.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό δερματολογίας "Journal of Investigative Dermatology". Σε αυτή διαπιστώθηκε ότι το 2% των γυναικών στην Ευρώπη, φέρουν μια σπάνια παραλλαγή ενός συγκεκριμένου γονιδίου (ABCC11), εξαιτίας του οποίου η μασχάλη τους δεν εκλύει δυσάρεστη οσμή. Η διαπίστωση των ερευνητών ήταν ότι το 78% των γυναικών που χρησιμοπιούν αποσμητικό, απλά δεν το χρειάζονται γιατί δεν βγάζουν καμία μυρωδιά. Απλά μιμούνται και ακολουθούν τα κοινωνικο- πολιτισμικά πρότυπα.
«Οι άνθρωποι αυτοί χαλάνε τα χρήματά τους και εκθέτουν το δέρμα τους σε κάτι που μπορεί να μην τους κάνει καλό σε μερικές περιπτώσεις. Αυτό δείχνει ότι κυκλοφορούν πολλοί κομφορμιστές γύρω μας!», είπε χαρακτηριστικά ο βρετανός επικεφαλής της έρευνας και συνέχισε ότι αυτό είναι ένα φαινόμενο του δυτικού κόσμου, ο μιμητισμός δηλαδή, αφού στην Νοτιο ανατολική Ασία όπου οι γυναίκες (οι περισσότερες) δεν έχουν το γονίδιο ABCC11, δεν χρειάζονται αποσμητικό, και δεν το χρησιμοποιούν.