Έχετε δει ποτέ τηλεοπτικό σποτ για μπύρα από την αμερικάνικη τηλεόραση και να αναρωτηθείτε γιατί οι πρωταγωνιστές δεν πίνουν ποτέ αυτό που διαφημίζουν; Η απάντηση είναι ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχει νόμος που ορίζει ότι απαγορεύεται να προβάλλονται σκηνές κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών στις διαφημίσεις της τηλεόρασης.
Αυτό αποφασίστηκε για αρκετούς λόγους. Ο πρώτος είναι ότι, όταν οι διαφημίσεις μπύρας ξεκίνησαν να προβάλλονται στην τηλεόραση, η ποτοαπαγόρευση στην Αμερική είχε μόλις τελειώσει, και οι μεγάλες εταιρίες φοβόντουσαν ότι οι τηλεθεατές ίσως να έβρισκαν τις σκηνές με την κατανάλωση του αλκοόλ ηθικά προκλητικές.
Ο δεύτερος λόγος αφορά τους ανήλικους. Όταν το κατώτερο όριο ηλικίας για νόμιμη κατανάλωση αλκοόλ ανέβηκε στα 21 χρόνια, η αμερικάνικη κυβέρνηση θεώρησε ότι το να δείχνει νεαρούς να πίνουν μπύρα θα μπορούσε να κάνει πλύση εγκεφάλου στους ανήλικους και να τους ωθήσει περισσότερο στην κατανάλωση αλκοόλ. Έτσι, αποφάσισαν να το κάνουν παράνομο, για μικρούς και μεγάλους, να εμφανίζονται στο γυαλί πίνοντας αλκοόλ.
Αυτό αποφασίστηκε για αρκετούς λόγους. Ο πρώτος είναι ότι, όταν οι διαφημίσεις μπύρας ξεκίνησαν να προβάλλονται στην τηλεόραση, η ποτοαπαγόρευση στην Αμερική είχε μόλις τελειώσει, και οι μεγάλες εταιρίες φοβόντουσαν ότι οι τηλεθεατές ίσως να έβρισκαν τις σκηνές με την κατανάλωση του αλκοόλ ηθικά προκλητικές.
Ο δεύτερος λόγος αφορά τους ανήλικους. Όταν το κατώτερο όριο ηλικίας για νόμιμη κατανάλωση αλκοόλ ανέβηκε στα 21 χρόνια, η αμερικάνικη κυβέρνηση θεώρησε ότι το να δείχνει νεαρούς να πίνουν μπύρα θα μπορούσε να κάνει πλύση εγκεφάλου στους ανήλικους και να τους ωθήσει περισσότερο στην κατανάλωση αλκοόλ. Έτσι, αποφάσισαν να το κάνουν παράνομο, για μικρούς και μεγάλους, να εμφανίζονται στο γυαλί πίνοντας αλκοόλ.