Berland για λογαριασμό της Adobe.
Το αξιοσημείωτο είναι πως και οι ίδιοι οι επαγγελματίες του χώρου της διαφήμισης και του μάρκετινγκ δεν θεωρούν το επάγγελμά τους άξιο σεβασμού: μόνο ένα 35% θεωρεί ότι κάνουν κάτι σημαντικό.
Οι υπάλληλοι σε φάστ φουντ επίσης, και σε ποσοστό 38,4%, πιστεύουν πως η δουλειά τους δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στον κόσμο, αλλά και το 17,6% των γκρουπιέρηδων σε καζίνο αισθάνονται το ίδιο.
Είναι θλιβερό να σκεφτεί κανείς πως η πλειοψηφία των αμερικανών είναι δυστυχισμένοι με το επάγγελμα που κάνουν. Μόνο το 47,2% είναι ικανοποιημένο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο περισσότεροι από τους μισούς εργαζόμενους σκοπεύουν να αλλάξουν δουλειά μέσα στον επόμενο χρόνο ενώ μόλις 44% αυτών αισθάνονται πως ο κόπος και η εργασία τους αναγνωρίζονται από τους εργοδότες τους.
Όσοι πάντως αναρωτιούνται ποιον επαγγελματικό δρόμο να διαλέξουν ώστε να τους «σέβεται» η κοινωνία, τα τέσσερα σημαντικότερα επαγγέλματα σύμφωνα πάντα με την έρευνα είναι εκείνα των επιστημόνων, των δασκάλων, των μηχανικών και των κοινωνικών λειτουργών.
Εδώ στην Ελλάδα πάλι, όπως αναφέρει η athensvoice.gr, δεν έχουμε τέτοια προβλήματα.
athensvoice.gr