English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Της στέλνει λουλούδια, κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου ο πεθαμένος της σύζυγος!


Μπορεί πολλές να μην πιστεύετε σε αυτή την ημέρα αλλά αυτή η ιστορία θα σας συγκινήσει... Την ιστορία δημοσίευσε αρχικά...
τo περιοδικό Hypervocal και με τη σειρά της η Huffington Post και πραγματικά θυμίζει ταινία... Συγκεκριμένα το P.S I love you...

Mε αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που πλησιάζει η Sue Johnston έκανε γνωστή τη δική της ιστορία αγάπης...

"Εγώ και ο γλυκός μου σύζυγος, John, ήμασταν παντρεμένοι για 46 χρόνια. Κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου, μου έστελνε τα πιο όμορφα λουλούδια μαζί με ένα σημείωμα που περιείχε πέντε απλές λέξεις: “Ο έρωτάς μου για εσένα μεγαλώνει”. Τέσσερα παιδιά, 46 μπουκέτα και μια ζωή γεμάτη αγάπη, ήταν η κληρονομιά που μου άφησε όταν πέθανε πριν από δύο χρόνια", λέει η 68χρονη Sue Johnston, ενώ στη συνέχεια αποκαλύπτει την υπόλοιπη προσωπική της ιστορία που κάνει πολλούς να αναρωτιούνται αν έχουν γνωρίσει ποτέ την αληθινή αγάπη.

"Την πρώτη φορά του Αγίου Βαλεντίνου που έμεινα μόνη, δέκα μήνες αφότου τον έχασα, σοκαρίστηκα όταν παρέλαβα ένα εκπληκτικό μπουκέτο λουλουδιών, το οποίο μού έστελνε ο… John! Θυμωμένη και πληγωμένη, τηλεφώνησα στο ανθοπωλείο για να τους πω ότι είχαν κάνει λάθος. Ο ανθοπώλης μου απάντησε: “Όχι, κυρία μου. Δεν έχει γίνει λάθος. Πριν πεθάνει, ο σύζυγός σας προπλήρωσε να σας στέλνουμε ανθοδέσμες για πολλά χρόνια και μας ζήτησε να του εγγυηθούμε πως θα συνεχίζετε να λαμβάνετε ανθοδέσμες κάθε 14 Φεβρουαρίου”. Με την καρδιά μου να κοντεύει να σπάσει, έκλεισα το τηλέφωνο και διάβασα την κάρτα: “Η αγάπη μου για εσένα είναι αιώνια”.








tro-ma-ktiko