English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Μικρές καθημερινές θετικές σκέψεις…


ideologican revolution

Τους τελευταίους σχεδόν 36 μήνες και κάτι έχω ΒΑΡΕΘΕΙ να ακούω για την κρίση και την ανικανότητα της Ελλάδας. Ακούω αρνητικές ειδήσεις και αναπαράγω αρνητικές ειδήσεις. Μια εγγυημένη συνταγή για φόβο, καταστροφή κι ανασφάλεια.

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αυτή τη χώρα είτε ήταν σε ύφεση, είτε η οικονομική της εξέλιξη ήταν αμφιλεγόμενη, είτε λειτουργούσε με μία διεστραμμένη εσωτερική αγορά. Όσο σκληρή όμως κι αν ήταν η οικονομική μας πραγματικότητα την βγάζαμε καθαρή μέσω μιας "δημιουργικής λογιστικής". Σήμερα αναρωτιέμαι λοιπόν εάν βελτιώνω την κατάσταση με το να αναπαράγω ότι ακούω από τα ΜΜΕ.
Το μέλλον αυτής της χώρας δεν εξαρτάται μόνο από 300 ανθρώπους και μισή ντουζίνα κόμματα. Εξαρτάται κι από εμένα τον ίδιο.
Δεν μου αρέσει η σημερινή κατάσταση; Σκέφτομαι και κάνω ότι μπορώ για να την αλλάξω. Μικρές καθημερινές θετικές ενέργειες που ξεκινούν από απλές καθημερινές θετικές σκέψεις.
Butterflies are playing on a seesaw
Αγνοώ όλους αυτούς τους "σοφούς νοστράδαμους" που κάνουν πασαρέλα στα κανάλια προβλέποντας το μέλλον μου και ξεκινώ από το να μην αναπαράγω αρνητικές ειδήσεις. Το δικό μου μέλλον δεν το προδιαγράφει κανείς εκτός από εμένα τον ίδιο. Δεν τους αφήνω να διαβρώνουν τον θετικό τρόπο σκέψης μου. Ζω την ημέρα και περνάω θετικά μηνύματα στους άλλους, διακόπτοντας τον φαύλο κύκλο.
Επιτρέψτε μου να σας πω ένα απλό προσωπικό παράδειγμα. Τον Φεβρουάριο μου χάλασε η τηλεόραση. Την πήγα για σέρβις. Μετά από 15 ημέρες θα ήταν έτοιμη. Εσκεμμένα την έχω εκεί δύο μήνες. Κάτι μ’ αρέσει χωρίς αυτήν. Τι; Αισθάνομαι άλλος άνθρωπος!
Μάλιστα με την συγκεκριμένη έλλειψη, διαπιστώνω καθημερινά την υπερβολική δύναμη της εικόνας και των έντονων επαναλαμβανόμενων μηνυμάτων που μου πασάρονται έτοιμα χωρίς να μου αφήνουν περιθώριο να σκεφτώ. Αν δεν σκέφτεσαι δεν πράττεις και δεν υπάρχει ενέργεια που να μην ξεκινάει από σκέψη.
tv_addiction2_best_part
Δεν αιθεροβατώ, ούτε είμαι υπεραπλουστευτής των γεγονότων. Γνωρίζω τι συμβαίνει γύρω μου και έχω καθημερινή επαφή με την πραγματικότητα. Το μόνο που προσπαθώ να καταφέρω είναι να μην είμαι θεατής της ζωής μου και του μέλλοντος των παιδιών μου.
kir
Ζήστε την ημέρα και περάστε θετικά μηνύματα στους άλλους. Ένα παλιό τραγούδι έλεγε "Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για εμένα χωρίς εμένα". Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Τίποτα δεν θα γίνει για εμένα χωρίς εμένα.
Και δεν αφήνω κανέναν να μου κλέβει τα όνειρα και να με κάνει να αισθάνομαι ηττημένος.
Αντώνης Τερζόπουλος