Το The Drinks Business δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεσή του με το προφίλ των πιο λαοφιλών ζύθων για την περασμένη χρονιά .
Η πιο αξιόπιστη ευρωπαϊκή έκδοση για το εμπόριο αλκοολούχων ανέλυσε τους πίνακες των πωλήσεων για το 2011, για να αναδείξει τις κορυφαίες επωνυμίες στο χώρο της μπύρας και κατέληξε σε μια δεκάδα «κορυφής».
Στον κατάλογο υπάρχουν και τα γνωστά και μη εξαιρετέα ονόματα (Budweiser, Bud Light, Corona Extra), ωστόσο για κάποιους -και ειδικά στην άλλη άκρη του Ατλαντικού- πολλά brands πιθανά να μοιάζουν με ανεξερεύνητη ήπειρο.
10. Asahi Super Dry
Κατανάλωση 2011: 12,3 εκ. βαρέλια
2010: 12 εκ. βαρέλια
Η ιαπωνική lager Asahi Super Dry είναι η πλέον λαοφιλής στη χώρα της κι έχει αρχίσει να έχει αξιόλογο following και στην Ευρώπη.
9. Brahma
Κατανάλωση 2011: 17.4 εκ. βαρέλια
2010: 18 εκ. βαρέλια
Η AB InBev έχει την ιδιοκτησία της βραζιλιάνικης αυτής φίρμας μπύρας, της Brahma, η οποία μεταξύ άλλων έχει χρησιμοποιήσει και τη βοήθεια superstars όπως η Jennifer Lopez στις τηλεοπτικές της διαφημίσεις.
8. Miller Lite
Κατανάλωση 2011: 18 εκ. βαρέλια
2010: 18.2 εκ. βαρέλια
Η Νο4 μπύρα της Αμερικής επιβεβαιώνει την αγάπη του λαού των ΗΠΑ για μπύρα με χαμηλό αλκοολικό βαθμό.
7. Coors Light
Κατανάλωση 2011: 18.2 εκ. βαρέλια
2010: 14.5 εκ. βαρέλια
Η δεύτερη πιο δημοφιλής μπύρα στις ΗΠΑ, η οποία όχι μόνο υπερκέρασε τη Budweiser σε δημοφιλία, αλλά από το 2008 είναι και η επίσημη μπύρα του NASCAR (της εθνικής ένωσης αγώνων με stock car).
6. Heineken
Κατανάλωση 2011: 26 εκ. βαρέλια
2010: 24.8 εκ. βαρέλια
Η ενδυνάμωση στις αγορές της Αφρικής και της Ρωσίας βοήθησε τη Heineken να πουλήσει περισσότερο και σε καλύτερες, για την ίδια, τιμές.
5. Skol
Κατανάλωση 2011: 29,5 εκ. βαρέλια
2010: 30,2 εκ. βαρέλια
Η Skol, επίσης ιδιοκτησίας AB InBev, δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει τις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Κίνας, ωστόσο κερδίζει συνεχώς αναγνωρισιμότητα σε Αφρική και Νότια Αμερική. Ιδιαίτερη είναι η επιτυχία της στη Βραζιλία.
4. Corona Extra
Κατανάλωση 2011: 30,4 εκ. βαρέλια
2010: 27,9 εκ. βαρέλια
Η Corona Extra ήταν μία από τις πλέον δημοφιλείς μπύρες της Grupo Modelo μέχρι να την αγοράσει (ποια άλλη;) ηAB InBev το 2008. Η εξαγορά βοήθησε στην ακόμη μεγαλύτερη μονοπώληση της αγοράς από πλευράς της εταιρείας.
3. Budweiser
Κατανάλωση 2011: 38,7 εκ. βαρέλια
2010: 37 εκ. βαρέλια
Πλην ΗΠΑ, οι πωλήσεις της Budweiser σημείωσαν άνοδο 20% το 2011, γεγονός που είχε να κάνει με την επιτυχία μιας παγκόσμιας σχεδόν καμπάνιας.
2. Bud Light
Κατανάλωση 2011: 45,4 εκ. βαρέλια
2010: 47,4 εκ. βαρέλια
Η Bud Light είναι η πιο εμπορική μπύρα στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα αγαπητή και στον υπόλοιπο πλανήτη. Νωρίτερα μέσα στο 2012, η AB InBev λάνσαρε και την Bud Light Lime-a-Rita, στην οποία η Huffington Post έδωσε καλή βαθμολογία.
1. Snow Beer
Κατανάλωση 2011: 50,8 εκ. βαρέλια
2010: 52 εκ. βαρέλια
Μπορεί να μην έχετε ακούσει ούτε μία φορά στη ζωή σας γι’ αυτή την κινεζική pale ale, ωστόσο η Snow Beer έχει τη διπλή κατανάλωση από τη Bud Light.