English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων



Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (6)

Πρόκειται για σύμβολα πανίσχυρων κολοσσών που σε ορισμένες περιπτώσεις κόστισαν εκατομμύρια ενώ σε άλλες απολύτως τίποτα. Δείτε την ετικέτα πίσω από γνωστά λογότυπα όπως αυτό της Coca-Cola, της Google, της Nike και άλλων εταιρειών.
Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (3)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου της Pepsi: $1,000,000
Το νέο λογότυπο της Pepsi σχεδιάστηκε από την «Arnell Group» το 2008. Η τιμή αφορά πλήρες πακέτο branding.
Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (6)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου της Coca-Cola: $0
Το διάσημο λογότυπο της Coca Cola δημιουργήθηκε από τον λογιστή του John Pemberton, Frank Mason Robinson, το 1885. Ο Robinson βρήκε το όνομα και επέλεξε μια χαρακτηριστική ρέουσα γραφή. Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται, γνωστή ως Spencerian script, αναπτύχθηκε στα μέσα του 19ου αιώνα και ήταν η κυρίαρχη μορφή επίσημης γραφής στις Ηνωμένες Πολιτείες εκείνη την περίοδο.
Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (5)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου της British Petrol (BP): $211,000,000
Το λογότυπο της BP επανασχεδιάστηκε το 2008.
Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (1)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου της Google: $0
Το αυθεντικό λογότυπο της Google σχεδιάστηκε το 1998 από τον Sergey Brin, έναν από τους ιδρυτές της στο Gimp. Την εξέλιξη του στη συνέχεια ανέλαβε η γραφίστρια Ruth Kedar

Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (4)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου 2012: $625,000
Το λογότυπο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου σχεδιάστηκε από τον Wolff Ollins το 2007.
Πόσο κόστισε ο σχεδιασμός διάσημων λογότυπων (2)

Κόστος για τον σχεδιασμό του λογότυπου της Nike: $35
Το λογότυπο της Nike σχεδιάστηκε από την Carolyn Davidson το 1975. Η τιμή περιελάμβανε μόνο το σχεδιασμό του λογοτύπου, το οποίο στη συνέχεια διαφοροποιήθηκε, κρατώντας βέβαια την αρχική ιδέα, όπως και στις περιπτώσεις της Google και της Coca-Cola, που έχουν διατηρηθεί ανέπαφες.


otherside.gr