English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Βραβείο φωτογραφίας σε έναν άνεργο φωτογράφο



Ένας Πορτογάλος φωτορεπόρτερ, άνεργος επί πολλούς μήνες, ο οποίος αναγκάστηκε να πουλήσει τον φωτογραφικό εξοπλισμό του για να επιβιώσει, κέρδισε ένα από τα περίοπτα παγκόσμια βραβεία Press Photo που απονεμήθηκαν σήμερα.
Ο Ντανιέλ Ροντρίγκες, 25 ετών, άνεργος από τον περασμένο Σεπτέμβριο, κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία "Καθημερινή ζωή", για μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του στην οποία εικονίζονται νεαροί να παίζουν ποδόσφαιρο σε ένα χωριό της Γουινέας-Μπισάου.
Ο 25χρονος, μιλώντας στο ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι Sic noticias είπε ότι εξεπλάγη όταν τον ενημέρωσε ένας φίλος του για το βραβείο. "Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα. Δεν το πίστεψα", είπε μιλώντας τηλεφωνικά από τη Ρίβα ντε Άβε, ένα χωριό στη βόρεια Πορτογαλία.
"Είμαι άνεργος και χωρίς φωτογραφικό εξοπλισμό εξαιτίας της κρίσης που περνάμε όλοι. Αναγκάστηκα να πουλήσω τις μηχανές μου για να πληρώσω τους λογαριασμούς, να καλύψω τα έξοδά μου και να επιβιώσω. Δεν εργάζομαι, ψάχνω για δουλειά ακόμη και εκτός της ειδικότητάς μου", πρόσθεσε.
Ο Ροντρίγκες είπε ότι τράβηξε τη φωτογραφία αυτή τον περασμένο Μάρτιο, σε ένα ταξίδι του στη Γουινέα-Μπισάου, όμως δεν βρήκε κανένα έντυπο που να ενδιαφερθεί και να τις δημοσιεύσει. Παρ' όλα' αυτά, τις έστειλε στο διαγωνισμό. "Ελπίζω ότι το βραβείο θα μου ανοίξει πόρτες, κυρίως στον τομέα