English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Ο γύρος της Αμερικής σε 178 μέρες!




O 25χρονος Νick Kleckner περπάτησε από τη Φλόριντα ως την Καλιφόρνια στηριζόμενος αποκλειστικά στην καλοσύνη των ξένων, που του πρόσφεραν τρόφιμα και ένα μέρος για ύπνο!


Λεωνίδας Κάλφας


Μάλλον ο συγκεκριμένος κύριος έχει μεγάλες αντοχές! Ο 25χρονος Νick Kleckner πραγματοποίησε ένα ταξίδι 178 ημερών περπατώντας από τη Φλόριντα στην Καλιφόρνια, ξεκινώντας χωρίς νερό, τροφή και χρήματα, στηριζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην καλοσύνη των ξένων που του προσέφεραν τρόφιμα και ένα μέρος για να κοιμηθεί!


Ξεκίνησε λοιπόν στις Απριλίου από το Atlantic Beach της Φλόριντα για να καλύψει μια επική απόσταση 2.500 μιλίων με τα πόδια στη διάρκεια της οποίας έλιωσε πέντε ζευγάρια παπούτσια για να φτάσει στο Χάντινγκτον Μπιτς της Καλιφόρνια.


Όπως αναφέρει ο ίδιος στο προσωπικό του blog:<<Πήρα λίγα ρούχα και έναν υπνόσακο και ξεκίνησα τη διαδρομή μου ευελπιστώντας στην καλοσύνη των συνανθρώπων μου! Μου έδωσαν φαγητό και ένα μέρος να κοιμηθώ. Επίσης, πολλοί μου πρόσφεραν χρήματα και δώρα. Επέλεξα να τα δώσω στους άστεγους που συνάντησα στο δρόμο μου. Τελικά, ο κόσμος, οι άνθρωποι είναι πολύ καλύτεροι από ό,τι πίστευα>>!


Ας κρατήσουμε, λοιπόν, την τελευταία του φράση και τη δύναμη της θέλησής του!



http://news.youropia.gr