English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου


Μπερδεμένη γυναίκα


Πέρα από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς στη ζωή μας, υπάρχουν κάποιες απλές αλλά βασανιστικές σκέψεις που όλοι έχουμε κάνει άπειρες φορές και οι οποίες μπορούν πραγματικά να μας καταστρέψουν την μέρα.

Μήπως ξέχασα να σβήσω το μάτι της κουζίνας;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (7)
Κλείδωσα την πόρτα φεύγοντας;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (6)
Άφησα τροφή και νερό για τον σκύλο / την γάτα;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (9)
Μήπως άφησα τη βρύση ανοιχτή;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (8)
Έχω κουμπώσει το φερμουάρ μου;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (11)
Έσβησα τα φώτα του αυτοκινήτου;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (4)
Έχω πάρει κλειδιά;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (2)
Μήπως έχει κολλήσει κάτι στα δόντια μου;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (3)
Μήπως άφησα το κλιματιστικό να λειτουργεί;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (1)
Έκλεισα τα παράθυρα πριν φύγω;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (10)
Μήπως ξέχασα το κινητό μου στο ταξί;
Σκέψεις που καταστρέφουν τη μέρα σου (5)

Ελπίζουμε μετά από αυτό το άρθρο να μην σας μπήκαν ιδέες…


www.otherside.gr