English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Γιαγιά κέρδισε 40 εκατ. δολάρια στο Λόττο



Τύχη βουνό είχε μια συνταξιούχος από το Λίλιντεϊλ της Μελβούρνης αφού με ένα απλό δελτίο κέρδισε 40 εκατομμύρια δολάρια στο Λόττο.
Η σούπερ-τυχερή θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της. Στους υπεύθυνους του Λότο πους της τηλεφώνησαν για να της πουν τα ευχάριστα νέα απάντησε:
«Μου κάνετε πλάκα. Ένα λεπτό να βάλω τα γυαλιά μου για να ελέγξω τους αριθμούς του δελτίου μου». Και όταν βεβαιώθηκε σχεδόν λιποθύμησε...
Σε ερώτηση τι θα τα κάνει τόσο χρήματα είπε: «Μια ζωή στη βιοπάλη. Θα εξοφλήσω το στεγαστικό μου δάνειο. Θα πληρώσω κάποια άλλα δάνειά μου και θα βοηθήσω τα παιδιά και τα εγγόνια μου».
Η σούπερ-τυχερή είπε πως δεν πίνει, δεν καπνίζει και δεν βγαίνει έξω. «Η μόνη κατάχρηση που κάνω είναι ένα δελτίο Λότο πότε-πότε, έτσι για να ελπίζω...».