English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ο άνθρωπος που μπορείς να τρομάξεις πιο εύκολα στον κόσμο είναι Νορβηγός (Βίντεο)



 Basse Andersen έχει γίνει κάτι σαν celebrity, στην πατρίδα του τη Νορβηγία. Δεν είναι ηθοποιός, ούτε τραγουδιστής και όμως τον ξέρει σχεδόν όλη η χώρα…
Ο Basse έγινε γνωστός όταν οι συνάδελφοι του κατάλαβαν, πως ο φυσιολογικός κατά τα άλλα συνάδελφος τους, έχει μία αδυναμία… τρομάζει πολύ εύκολα. Έτσι έβγαλαν τις κάμερες των κινητών τους και ξεκίνησαν να του κάνουν φάρσες, τις οποίες ανέβασαν στη συνέχεια στο διαδίκτυο.
Τα βίντεο από τις τρομαγμένες αντιδράσεις του Basse κατέκλυσαν το youtube και γρήγορα ο φοβητσιάρης υπάλληλος έγινε εθνικός ήρωας. Όμως αυτό που είναι ακόμη πιο περίεργο και από την ευκολία με την οποία τρομάζει είναι η αντίδραση του στα πειράγματα του κόσμου.
Αντί να παρεξηγείται, ξεκαρδίζεται στα γέλια και ο ίδιος με τις φάρσες που του σκαρώνουν οι φίλοι του. “Μου αρέσουν οι φάρσες που μου κάνουν … αν και προς στιγμήν μου παγώνει το αίμα, ξεκαρδίζομαι στα γέλια μόλις μου δείχνουν τις αντιδράσεις μου στο βίντεο”.
Οι αστείες αντιδράσεις του Basse έχουν γίνει τόσο διάσημες που κέρδισαν ακόμη και το βραβείο του πιο εντυπωσιακού βίντεο.
Ο συμπαθέστατος υπάλληλος της εταιρείας Oestereng & Benestad προκαλεί τους ανθρώπους “μη με λυπάστε το διασκεδάζω”
Ας ελπίσουμε να έχει και η καρδιά του τις ίδιες αντοχές ώστε να μην του βγουν ποτέ τα γέλια... ξινά.

Δείτε εδώ βίντεο